lunes, 23 de noviembre de 2009

Teoria Llenguatge audiovisual

El llenguatge audiovisual serveix per transmetre emocions al igual que el llenguatge escrit. El que escriu el llenguatge audiovisual és el que fa el vídeo.

Dimensió didàctica:

Vídeo lliçó:

-Transmet missatges verbals sense cap emoció.

-Aquest tipus de vídeo no és gaire útil per reproduir-ho públicament, ja que es fa molt monòton. En canvi, individualment si que té utilitat per prendre apunts, resumir-ho...

-Música que acompanya a la veu.

-El vídeo té que representar processos.

-Aprenem mentre mirem.

Vídeo motivador

-El seu objectiu és transmetre emocions, les quals nosaltres desprès podem interpretar com desitgem.

-No expliquem res textualment, tot amb imatges i música(canvis de ritme, plàstica...)

-És interessant reproduir-ho en grup.

-Aprenem al final.

El llenguatge audiovisual és un sistema de comunicació multi sensorial (visual i auditiu) on els continguts de les imatges i sons predominen més que el contingut verbal.

És un llenguatge sintètic que mobilitza la sensibilitat abans que l’intel·lecte. Subministra molts estímuls afectius que condicionen els missatges cognitius. “Opera de la imagen a la emoción y de la emoción a la idea” Einsten.

http://www.peremarques.net/avmulti.htm

No hay comentarios:

Publicar un comentario