sábado, 28 de noviembre de 2009

DEBAT ENTRE EL LLENGUATGE PUBLICITARI, EL POÈTIC I EL QUOTIDIÀ


A classe de comunicació oral, escrita i digital hem tractat els diferents llenguatges d’una manera molt original: fent un debat. Degut al gran nombre de gent a l’aula, ens hem dividit en dos grups, el A i el B i dintre d’aquest tres subgrups que corresponen a un tipus de llenguatge.

El meu grup ens ha tocat defensar el llenguatge publicitari. Després de donar la nostra opinió, hem arribat a la conclusió que els tres llenguatges són igual d’importants i que estan units, es a dir, tenen molts aspectes en comú. Principalment perquè tots tres són un tipus de llenguatge que un sense l’altre no podrien existir.

El llenguatge poètic: Estètic, produeix emocions, ritme marcat , diversitat d’expressió(oral, visual,escrit...), educatiu, sense cap fi comercial, serveix entre d’altres coses per entretenir, no hi ha competència entre poemes, naturalesa creativa ...

El llenguatge publicitari: Universal, estructurat, ja que és necessari una elaboració prèvia, persuasiu, ja que aquest llenguatge ha d’informar, proposar, evocar i invitar, però mai ha d’imposar, entenedor per a tothom, precís, dirigit a un públic en concret, ampli, clar...

El llenguatge quotidià: Espontani, diàriament s’utilitza inconscientment, té diverses maneres d’expressió, no va dirigit a cap públic en concret, és la mare dels altres llenguatges...

No hay comentarios:

Publicar un comentario