-Els ordinadors són maquines per a fer càlculs, però ara serveixen per a comunicar-nos.
-A diferència del llibre, que tota la informació es troba en el mateix punt, hi ha altres maneres d’organitzar i mostrar la informació. Model proposat per millorar la comunicació científica
-Els ordinadors eren aparells costosos, això va canviar (textos, son imatges, enllaços,xarxes, videojocs)
-El ratolí, dispositiu que permetia una comunicació interactiva. També es va produir la creació del cd-rom, tots amb propòsits educatius
-Els videojocs són un entreteniment de gran ús, aprofiten les millors qualitats de la interactivitat (moviment, acció, participació, reflexió...)
-A diferència del llibre, que tota la informació es troba en el mateix punt, hi ha altres maneres d’organitzar i mostrar la informació. Model proposat per millorar la comunicació científica
-Els ordinadors eren aparells costosos, això va canviar (textos, son imatges, enllaços,xarxes, videojocs)
-El ratolí, dispositiu que permetia una comunicació interactiva. També es va produir la creació del cd-rom, tots amb propòsits educatius
-Els videojocs són un entreteniment de gran ús, aprofiten les millors qualitats de la interactivitat (moviment, acció, participació, reflexió...)
