lunes, 7 de diciembre de 2009

A Seminari la Ana Varderi, Andrea Figueres, Marta Arumí, Andrea Marquier i jo vam crear un nou joc dinàmic i creatiu pels més petits. Aquest joc és per a poder desenvolupar el saber escoltar a través del so. Primerament, el nen només pot veure un conjunt d’imatges amb un sons determinats. A partir d’aquestes pistes, el nen imagina una història adequada a allò que ha escoltat i vist.

Nosaltres vam realitzar aquest joc a través d’una càmera de fotografiar i una gravadora. d'àudio. Ens vam desplaçar a diferents llocs de la universitat per així, utilitzar els elements necessaris per a crear la nostra història.

El primer dia d’Universitat:

La Martina, per fi a complert el seu somni. El gran dia ha arribat, avui comença a la Universitat.

Tota nerviosa, es dirigeix a la facultat sense conèixer a ningú, ni tan sols sap qui seran els seus futurs companys. (foto uni) Al ser el primer dia, la pobra Martina no sap cap on anar i finalment decideix dirigir-se cap a les primeres escales que troba. (foto escales). Al arribar al capdavall, troba diferents portes de les quals es veu obligada a triar-ne una. (foto porta). Cada vegada, està més nerviosa, no sap que fer ni a on dirigir-se. De sobte troba la porta d’uns lavabos de noia, i sense pensar-s’ho entra a refrescar-se per tranquil·litzar-se una mica. (foto lavabo). Ara que ja es troba més relaxada, de cop li passa pel cap que és el seu primer dia a la facultat i que ha d’anar a l’auditori. Allà, donaran la benvinguda als nous estudiants i els horaris del nou curs. (foto auditori). Acabada ja la xerrada de benvinguda, la Martina juntament amb una nova amiga, decideix recórrer i investigar la universitat, tots el passadissos i racons plens d’històries i emocions.(foto passadís). Al sortir de la universitat la Martina es queda encantada amb uns nens que veu al pati del costat. El sentiment que l’envaeix és el que ha provocat que la Martina estigui a la universitat apunt de començar Magisteri.



No hay comentarios:

Publicar un comentario